Promovare online
Pentru ca stim cat de importanta este promovarea unui site si cresterea numarului de vizitatori, iti oferim solutii complete de promovare a site-urilor, precum publicitate pe internet, email marketing, inscriere in directoare web, precum si consultanta privind alte metode de promovare.
Suntem de parere ca mediul online va castiga din ce in ce mai mult teren, atat pentru publicitate cat si pentru PR. Nu putem ignora spatiul care ne capteaza atentia zilnic, pentru cateva ore. Bugetele de publicitate vor migra catre online, fiind mediul in care poti masura si chiar anticipa fiecare rezultat al campaniilor.
O companie specializata, cum suntem noi, stie sa seteze de la inceput campania astfel incat sa obtina rezultate maxine dintr-un anumit buget. Partea frumoasa a mediului online este data de faptul ca orice campanie se poate optimiza in timp real. Un expert in marketing online va sti intotdeauna daca anuntul text sau banner este relevant si atractiv pentru potentialii clienti. In permanenta se pot seta cuvinte cheie noi si se poate renunta la cele neperformate, anunturile sau URL-urile se pot schimba, rata de click poate evolua favorabil sau nu. O multime de detalii fac diferenta intre o campanie reusita si una care doar consuma bugetul. Nu irosi bugetul de promovare daca nu esti stapan pe tot ceea ce inseamna Google Adwords. E mult mai bine sa apelezi la o companie specializata. In acelasi buget, poti avea rezultate de doua ori mai bune.
Marketing online
- Campanii Google AdWords
- Promovare prin intermediul retelelor de socializare
- Bannere publicitare si de promovare
- Campaniile de promovare online
- E-mail marketing
- Socia Media Management
Marketing online
Campanii Google AdWords
Email marketing
Promovare prin intermediul retelelor de socializare
Bannere publicitare si de promovare
Campaniile de promovare online
Campaniile se stabilesc in functie de obiectivele ce trebuiesc atinse. Fie ca vrei sa faci branding , sa cresti numarul vizitatorilor pe site sau sa ai mai multi clienti noi vom veni intotdeauna cu cel mai bun plan de marketing . Avantajele publicitatii online sunt multiple: costuri reduse fata de alte medii , posibilitatea de a targheta publicul tinta si , poate cel mai important , se pot estima si masura rezultatele. Campaniile se pot adapta din mers astfel incat rezultatele obtinute sa fie maxime. Degeaba ai cele mai minunate produse daca nu sunt cunoscute si nu oferi servicii exceptionale . Fii usor de contactat , ofera un plus de valoare , fii recomandabil si pastreaza-ti clientii aproape .Pay Per Click este una dintre cele mai efi1ciente si exacte forme de publicitate online, aici incadrandu-se si campaniile de Google Adwords. O astfel de campanie se poate face prin anunturi text afisate in motorul de cautare sau prin anunt imagine (bannere) afisate in reteaua de continut Google (site-uri partenere Google).
Avantajele incontestabile ale promovarii prin Google Adwords:
Publicitatea platita pe Google este perfect targetata, anunturile fiind afisate doar persoanelor interesate de domeniu
Platesti doar pentru utilizatorii care dau click pe anunt si acceseaza site-ul.
Stii exact cati vizitatori vei avea pe site in urma campaniei si se poate calcula inclusiv o rata de conversie
Pare a fi simplu si multi clienti opteaza sa isi gestioneze singuri conturile de Google adwords. Nu este greu sa faci un cont, dar dincolo de elementele strict tehnice, sunt cateva reguli ce trebuie respectate pentru a avea o campanie de succes. Cand optezi sa iti promovezi afacerea contextual, cu cost per click, scopul nu trebuie sa fie doar acela de a aduce oameni pe site. Trebuie sa aduci oamenii care trebuie – clientii tai.
Campania trebuie optimizata continuu. Asta inseamna sa ai anunturi relevante si care sa ii atraga pe viitorii tai clienti. Cuvintele cheie trebuiesc alese cu grija si sa fie cat mai reprezentative pentru business-ul tau. Si cum reusita unei campantii tine cont intotdeauna si de suma de bani investita, optimizarea campaniei inseamna si o optimizare a costului. Cat platesti pentru fiecare vizitator ce ajunge pe site-ul tau? Cand stii daca e mult sau putin sau daca bugetul total alocat este suficient sau nu pentru a avea niste rezultate optime?
E-mail marketing
In functie de obiectivele campaniei, se targheteaza grupul catre care trebuie trimis e-mail-ul. Poate sa aiba ca scop fidelizarea clientilor sau a celor care au avut deja un contact cu business-ul tau sau , daca are ca si scop vanzarea unui produs / serviciu , se va crea un portret al consumatorului si se va concepe un design si continut adaptat destinatarului. Avantajele campaniilor de e-mail marketing sunt date de posibilitatea de masurare a ratei de raspuns , modul de actiune al clientului si targhetarea lui.
Retelele sociale
Toata lumea are cont pe twitter si facebook , orice om de business are profil pe linkedin si isi culege o mare parte din informatii in timpul petrecut online. Sunt multe companii care au profil pe Facebook, cu un numar impresionat de “prieteni”, adepti ai brandului care sunt dispusi sa faca foarte usor marketing virtual. Orice om de PR stie ca nu poate rata prezenta pe retelele sociale. Va continua sa creasca numarul utilizatorilor , implicit a potentialilor clienti pentru multe din serviciile si produsele oferite de companii.